27 Haziran 2020 Cumartesi

Haziran Müzik Listem || 2020


Beni tanıyan herkes müzik dinlemeyi ne kadar çok sevdiğimi bilir. İstisnasız her gün dinlerim. Ve bi taktığım şarkıyı ard arda defalarca hatta günlerce dinleyebilir. Yeni şarkılar keşfetmeye de ba-yı-lı-rım. Tabi her zaman yeni şarklılar keşfetmek zor. O zaman da eskilere döner döner dinlerim. Hatta bazen eskiden hiç beğenmedim şarkıları zamanla beğendiğim bile olur.

En çok da rock müzik dinlemeyi severim. Ama bu demek değil ki başka tür dinlemem. Her türden dinlerken görebilirsin beni. Eee bu kadar müzik demişken, ben de ay boyunca en çok dinlediğim şarkıları paylaşmaya karar verdim. Ve bunu bir seri şeklinde her ay yapmayı planlıyorum. Bu kadar uzattıktan sonra geçelim bu ay dinlediklerime.

# Alan Walker & Ava Max - Alone


# Dua Lipa - Break My Heart 


# Within Temptation - The Reckoning feat.  Jacoby Shaddix


Bu şarkıya aşırı takmış olabilirim.
# Kennyhoopla - How will i rest in peace if i'm buried by a highway 


Mavi Gri karantina döneminde O Ben Olmam şarkısıyla keşfettiğim bir gruptu. Her şarkısını beğenir oldum.
# Mavi Gri - Hayatım Leş 


Virüs, karantina şarkılara yansımaz olur mu ?? Sıradaki  2 şarkıda virüsten izler barındırıyor. Bazı şarkılar bu durum kötümsever bazıları iyimsever şekil de almış. Hatta intenette şöyle bir yorum gördüm. 


Ben iki grubuna seviyorum ama BMTH yeri bi tık üste olabilir. O yüzden karamsar tarafı seçiyorum galiba. Aslında ikiside çok iyi. Siz de dinleyin karar verin. 


# Bring Me The Horizon - Parasite Eve


# Twenty One Pilots - Level Of Concern


# Oğuzhan Koç - Kendime Sardım


Blogumu bu ay açtığıma göre ve bloguma ismini veren manidar şarkımı buraya eklemesem olmazdı.
# Jason Walker - Echo




35 yorum:

  1. Bende bu ara tuğkan a taktım yaaa 💙

    YanıtlaSil
  2. oooo saol yaaa karantina şarkılarını duymadıydııım öncelikleee, başka şarkılar da var bilmediğim, rak severim ben de hıhım, bu şarkıları ben de alıciim dinleme listeme pekii. hıhım her ay yap bunlardan oluuur eveeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım sevicek misin??
      Roooooccccccckkkkkkk 😍😍
      Her yapıcam yapıcam 😊😊

      Sil
  3. Haziran müzik listeniz çok güzel olmuş Tebrik ederim

    YanıtlaSil
  4. Bloglar sayesinde ne çok.sarkici grup ve dizi öğrendim ben ya

    YanıtlaSil
  5. Genelde sözsüz müzikler dinlerim ben ama müzik zevkin çok geniş bi sıkalada. Bu arada Jason Walker Echo'yu çok sevdim. Tam yolculuk şarkısı gibi *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türden dinliyorum. Ama çok fazla sözsüz müzik dinleyemiyorum. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Bırakamıyorum sevdiğim bir şarkıyı :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de takıyorum bıkana kadar ilk şarkı özellikle hoşuma gitti. Dua Lipa yı okulum kapanmadan baya dinliyordum 😂

    YanıtlaSil
  8. Ben de yapayım bundan çok beğendim 😁😊 her ay yapamam heralde ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap merak ediyorum senin dinlediklerini. Sen de gördüğüm The Funeral - Band of Horses şarkısını bayağı sevmiştim 😀😀

      Sil
  9. Dua Lipa'nın şarkısı benim de bu ay favorilerimden *-* Gerçekten çok hoş :)Diğer şarkılara da bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok iyi şarkı :) Umarım diğerlerini de beğenirsin :)

      Sil
  10. Geniş bir zamanda tek tek dinlemek isterim. Çokkkkk teşekkürler Yankım 🤗👍🌷🤚

    YanıtlaSil
  11. Yeni şarkılar arıyordum, iyi oldu bu liste. Listeden sadece Dua Lipa'yı dinlemişim, diğerlerini de dinleyeceğim :))

    YanıtlaSil
  12. Müzik paylaşmak güzelmiş, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. Mavi griyi tuttum bu akşam beş altı defa üst üste dinlerim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kaç beş altı defa dinledim acaba :)

      Sil
    2. Bu aralar Neslihan dinliyorum Youtubeda müzik kanalını buldum. Tavsiye ederim

      Sil
    3. Bi bakayım. Teşekkürler :)

      Sil
  14. Türünün en güzel örneği ise severek dinlerim. Halk müziğinde Mihriban'ı üst üste defalarca dinleyebilirim mesela. En çok klasik müzikle aram iyidir. Keman ve çello sesine bayılırım. Hiç abartısız; listedenki parçaların her biri ayrı güzelmiş. Özenerek seçmişsin belli. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihriban'ı bende severim. Klasik pek hakim değilim ama keman sesini ben de çok severim. Beğenmenize sevindim. Rica ederim ne demek :)

      Sil
  15. Yorumu yine gitmezse diye bir kenara kopyaladım bakalım.

    YanıtlaSil
  16. Müzik piyasasının ne kadar gerisinde kaldığımı anladım. Biz eskinin rock larına takılmışız:))

    YanıtlaSil
  17. Şarkı seçimlerini beğendim aralarında birkaç tane bilmediğim var onlara bir bakayım :))

    YanıtlaSil