17 Ağustos 2020 Pazartesi

Tek seferde yok olsalar



** hemen bir düzeltme yapalım ben yazmış olmayı isterdim ama nerde bende o yetenek bunlar bir şarkı sözleri üzerine tıkladığınızda dinleyebilirsiniz.

Silah satabilmek için çıkarılan o savaşlar
Aynı yeryüzünde iki çocuğun yüzleştiği farklı şartlar
Çıkar için kahkahayla gülünen o dandik şakalar
Anlamadan kandırılmış geçici garip kuklalar

Ah niceleri ve tüm bunlar
Tek seferde yok olsalar
Tek seferde yok olsalar
Tek seferde, tek

Tüm akıllı telefonlar
Deterjanlar, deodorantlar
Metrobüsler, arabalar
ATM'ler ve banknotlar

Tüm o kahve zincirleri
Gökdelenler ve patronlar
İçinde düşünce yokken
D&R'da çok satanlar

Mesailer, maaşlar
Sömürmeye can atanlar
Mücevherler, pırlantalar
Hak yiyen olimpiyatlar

Okullardaki zırvalar
Vergiler ve tüm o zamlar
Hayvanın sırt derisinden
Yapılan süslü paltolar

Starbucks'lar ve Mango'lar
Depolanmış tüm bombalar
Blok dersler, toplantılar
Dağıtılan tanıtımlar

Logolar ve sloganlar
Sübliminal tüm mesajlar
Tanklar, botlar
Roketatarlar ah

Yalancı politikacılar
Ve onları yalayanlar oh
Kiralar, borçlar, intiharlar
Kadınları döven tüm hıyarlar

Çocuk işçi çalıştıranlar
Kâra salya akıtanlar
Çek defterleri, kasalar
Bütün o lüks restorantlar

Kartvizitler, psikopatlar
Facebook'taki tüm hesaplar
ÖSS'ler, MÖSS'ler
Topuklular ve kokteyller

Bütün kötü öğretmenler
Ve zevkle rüşvet yiyenler
Kıt kafalı örümcekler
Onlara ağlar örenler

Namus namus diye diye masum kızı öldürenler
Kalemi zincirleyenler
Düşünceyi hor görenler
Giysiye puan verenler

Halkı yakan tüm kararlar
Suyu satan kontratlar
Dünyadaki tüm altınlar
Para için böcek yiyenler

Para için giyinenler
Para için soyunanlar
Paraya aşık olanlar
Para için oynananlar, oynananlar, oynananlar

Dokunulmaz tüm insanlar
Yaptırımlar, güç koşullar
Faizler ve borçlanmalar
Satın alınamayan tüm o oyuncaklar
Şu piramit tepesinde gece gündüz hak yiyenler

Tek seferde yok olsalar
Tek seferde yok olsalar
Tek seferde yok olsalar
Tek seferde yok olsalar

Tek seferde yok olsalar
Tek seferde yok olsalar


32 yorum:

  1. Telefondan girince direkt şiirmiş gibi göründü gözüme. Hatta senin yazdığını düşündüm. Sözlerine bayıldım. Bu tek tek sayılan her bir şeye ben de katılıyorum.
    Tek seferde yok olsalar
    Tek seferde yok olsalar
    Tek seferde yok olsalar
    Tek seferde yok olsalar

    Ellerine sağlık. Yine ilk kez dinlediğim bir parçaydı ve çook beğendim.👌👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir izlenim uyardımış. Keşke ben yazdım demek isterdim ama benden önce yazmışlar :)
      Ahh şu sözler..

      Tek seferde yok olsalar
      Tek seferde yok olsalar
      Tek seferde yok olsalar
      Tek seferde yok olsalar

      Sil
  2. çok güzel yaaa. bunu hep hayal ediyom ben de, silahlar da, uyuşturucu alkol teröristler filan da hepsiiii :) şenceylik yani tek seferde mi demek. nerden bu sözcük çok hoş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ya şarkıncının adı şenceylik üzerinine tıkladığında şarkı açılıyor :)

      Sil
  3. Keşke ben yazsaydım. Ama yok yok ben yazmadım. Bunlar şarkı sözleri üzerine tıkladığın da şarkıyı dinleyebilirsin. Benim hatam pek bir açıklama yazmadığımda karışıklık oldu. Etiketler kısmına müzik yazmıştım ama gözden kaçıyor o. Hemen düzelsin başkasının eserini kendinmiş gibi sergilemek mi yok yok asla..

    YanıtlaSil
  4. Ekleyecek bir şey bulamadım. Biri hepimiz adına ne güzel yazmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz olayların farkındayız ama yazmak ayrı bir yetenek..

      Sil
  5. Değinmediği bir konu kalmamış nerdeyse, ilk defa duyuyorum sayende teşekkür ederim :) İsyankar ruh psikolojisine girildiğinde dinlenilir iyi gider :)

    YanıtlaSil
  6. maalesef sıfırdan bi dünya kursak bile her birinin yeniden başımıza musallat olduğu günler gelecektir.

    YanıtlaSil
  7. Evt tek seferde yok olsunlar ama metrobüs,araç vs kısmında biz yokken yok olsunlar,mesela metrobüslerden indikten sonra yok olabilirler,izin veriyoz buna..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç böyle düşünmemiştim. Tabi biz varken yok olmasınlar. :)

      Sil
  8. Sayende haberdar oldum. Çok önemli mesajlar barındırıyor içinde. Çok teşekkürler Yankım :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de resme bayildim harika olmus

    YanıtlaSil
  10. İnsanlardan umudumun tükendiği bir haftayı geride bıraktım. Güzel bir şiirmiş :)

    YanıtlaSil
  11. Sözleri okudukça daha da kapıldım, şimdi şarkıyı dinlemeye gidiyorum. Paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Şarkıyı ilk kez dinledim. Sözleri müthiş. Bayıldım, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. evet tek seferde yok olsalar keşke..
    şarkıyı da dinledim çok hoş :)

    YanıtlaSil