10 Haziran 2020 Çarşamba

Kedilere Bulaşmayın: İnternette Katil Avı



Adı: Don't F**k With Cats: Hunting an Internet Killer (Kedilere Bulaşmayın: İnternette Katil Avı)
Tür: Belgesel, Suç, Gizem
Yönetmen: Mark Lewis
Sezon Sayısı: 1
Bölüm Sayısı: 3
Yapım Yılı: 2019
Dili: İngilizce
Ülke: ABD
Imdb: 8,1
Konusu: İki adet yavru kedinin öldürüldüğü videonun internete yüklemesi üzerine facebook üzerinden bir  grup kuraran kullanıcıların katili bulma çabalarını konu alıyor.

Netflix'in bu mini dizisi aslında belgeselini youtube da çok sevdiğim birinin önerisiyle zaten çok kısaymış diyerekten başladım. İsimi falan değişik geldi. Belgesel kültürümde yok aslında. Hayvan belgeselleri ve arada babam izlerken ilgimi çekerse falan bakıyorum. Oturup baştan sonra bir belgesel izlememişimdir.

Aslında başta kurgu sanmıştım. Ama ismi geçen kişiler, olaylar gerçek. Evet evet gerçek. Kedileri öldüreren bu narsist psikopat katil gerçek. Narsist ve psikopat kelimelerin vücut bulmuş hali kendisi. Kurulmuş olan bu Facebook grubunun katili bulmak için yaptıkları bi o kadar şasıtıcı. Ama insanların hayvanlara yapılan eziyetlere karşı bu derece duyarlı olması çok hoş bir durum. İzlerken yer yer geriliyorsunuz. İşlenen olay cidden üzücü bir insan neden böyle şeyler yapar sorusu sormadan edemedim kendime. Eğer çok hassas biri değilseniz kesinlikle izlemelisiniz.

Puanım: 9/10 biraz iddalı oldu ama ben çok beğendim. Belgesel izlemeye karşıda bir sempati duymaya başladım. Daha çok izlemek istiyorum. Araştırmaya da başladım.

31 yorum:

  1. Puanı bayağı yüksek vermişsin merak ettim Belgeseli

    YanıtlaSil
  2. hımmm duymadıydııım :) madem çok sevdin not aldım izlerim. ne tür belgeseller seviyosun. arada izliyom ben de. sölerim yani bişiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türden izlerim ben ruh halime bağlı biraz. Ama sen öner ben izlerim ☺

      Sil
    2. finding vivien maier
      black earth rising
      chernobyl
      dvatlov geçidi
      hot girls wanted
      ted bundy tapes
      cengiz han bbc
      the great pack
      when they see us
      captive
      evil genius
      vahşi kırlar

      seçersin hepsisi güzeeel.
      olmazsa yine söleriim kii :)

      Sil
    3. Çok teşekkürler. Hepsine tek tek bakıcam. 😊

      Sil
  3. İzleyelim demiştim ama acıklıymış. Yüreğim kaldırmayabilir:(

    YanıtlaSil
  4. Bende merak edenlerdenim 😊

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir tanıtım olmuş :) ama keşke ölmeyeydi kediler :/ Umarım Facebook grubundakiler bunu yapanı yakalamışlardır ayy çok merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler vermiyim ama yaptıkları daha bunlar kalmıyor bu katilin

      Sil
  6. Hiç duymamıştım ama çok ilginç aklımda bulunsun. Teşekkürler öneri için. Maalesef dünyada böyle kötü gerçekler de var. Keşke olmasa belki bu tür belgesel gibi işlerle dikkat çekip duyarlılık sağlanabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Keşke olmasa bu kötü insanlar ama ne kadar engellenemilirse o kadar iyi

      Sil
  7. Belgesli izlemedim hiç ama öyle psikoptlar ülkemizde de var maalsf..Facebook dedektifleri de iyiymiş..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ne yazık ki böyle insanlar heryer de var 🙂

      Sil
  8. Geçen izlediğim bir dizi öneri videosunda önermişlerdi bunu ama katil falan deyince bir tık geriliyorum ben. Bir de izlediğim kişi aşırı gerildim demişti o yüzden listeme eklemedim. Burada da görünce merak ettim ama gerçekten izlersem kolay kolay atlatabileceğimi sanmıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yer yer geriliyorsun atlatamayacağını düşünüyorsan bilemedim izlemeli misin 🤔

      Sil
  9. Merhaba...Bir arkadaşım önermişti bu belgeseli bana.Unutmuştum bak.İyi oldu hatırladığım :))

    YanıtlaSil
  10. Blog Mahallesi'nde paylaştım seni!!! :)

    YanıtlaSil
  11. Aaa çok merak ettim psikolojimin kaldıracağını düşündüğüm bir zaman izlemek isterim

    YanıtlaSil
  12. Kedilere Bulaşmayın'ı duymuştum, izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
  13. belgesel izlemeyi severim, her türlüsünü. Bu da ilginçmiş bir bakmalı.

    YanıtlaSil