17 Haziran 2020 Çarşamba

Hadi bakalım


Geçenlerde kahkül kestik annemle. Aman ne olucak kötü olsa da uzar diyerekten. İlk kestiğimiz de fena da olmamıştı aslında. Hatta kardeşim Zeynep Bastık'a benzedin dedi. Saçlarım tam kıvırcık değil ama fazlasıyla dalgalı. Fena olmadı dedim ama her saçımı yıkadığım da saçma bir hal alma başladı. Bir tarafı dışarı doğru, bir tarafı içe doğru kıvrılmış. Başka bir tarafı da güzel bir bukle olmuş. Anlam veremiyorum saçıma.

Kesmeden önce de bi günü bir gününü tutmazdı zaten. Bi bakmışsın çok güzel bukle bukle olmuş. Bi bakmışsın dibi yapışmış ucu kaparmış. Benim gibi saçlarım da dengesiz işte. Şekillendir falan diyebilirsin ama pek uğraşmasını sevmiyorum saçımla kendi doğal halinde bırakmayı seviyorum. Çünkü 2 dk yap çık bir saç değil. Kafamda iki insana yetecek kadar çok saç var resmen. Haliyle iki kişinin saçının yapması kadar uğraşmalıyım. Yok yok kalsın..

Bir kaç gün önce de anneannemgile gidicektik. Ya anne bak saçımın şurası bi değişik duruyor kesek mi dedim. Annem de kesti hemen ama biraz batırdık gibi. Daha saçma bir hale girdi. Çok da takasım yok şuan. Saçlarım hızlı uzar zaten. Biraz uzasın. Kuaförde düzeltirim artık.

Şuan anneannemgildeyiz. Köye geldik. Yazları burda kalır anneannemle dedem. Karantinanın başında geldiler hemen. Yoksa apartmanda çok sıkılırlardı. Burda bahçeye çıkıyorlar ileri geri vakit geçiriyorlar. Uzun süredir görmediğimiz için annem, ben, kardeşlerim, teyzemgil geldik beraber. Üç dört gün durmayı düşünüyorduk ama ikinci dalga geliyor gibi. :( 

Nolucak bilmiyorum. Aslında çocuklar falan bahçelerde güzel vakit geçiriyorlar. Arada itişiyorlar tabi orası ayrı. Buraya da büyük şehirlerden bayağı bir gelen olmuş. Ben fazla pimpirikleniyorum ama. Hadi bakılım hayırlısı neler olucak.


21 yorum:

  1. Benim saçlarda kıvırcık çok bakım istiyor düzgün, istediğim gibi durması için ben de uğraşamadığımdan hep fön çekiyorum kendim. Oh köy ortamı en sevdiklerimden. Umarım şu ikinci dalga gelmez, gerçi şimdiden arttı ama bakalım artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle biraz uğraştırıyor. Fön çekmek pek bana göre değil beceremiyor.
      Umarım gelmez ikinci dalga falan

      Sil
  2. Dalgalı saç iyidir ki. Birkaç gün önce kuaför konusu geçen bir bloga yazmıştım. İki arkadaş kuaföre gidip iri dalgalı perma istemişdik; ama bildiğin Afro kıvırcık yapıp delirtmişti bizi. Banyo sonrası şekillendirici krem sürüp parmaklarınla tarasan bir müddet, şahane buklelerin olur aslında. ''Benim gibi dengesiz'' tanımlamasını kabul etmiyor, ''son derece olgun bir genç kız'' olarak değiştiriyorum onu. Millet kendini övmek için bahane ararken olmamış o tanım ;)
    Köyün ve akrabaların tadını çıkarırsınız biraz. İyi yapmışsınız. Temassız ve mesafe dahilinde tabii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim. 😊
      Şekillendirmek için kullandığım kremler var aslında. Aynı şekilde yapsam bile her seferinde farklı bir sonuç oluyor.

      Sil
  3. Kahkül ben de kullanıyorum ama yazın alna değen saçlar tam bir işkence.. Bahçeli yazlık olayı bu süreçte en çok hayalini kurduğum şey. İkinci dalga diye düşünme o 3-4 günün keyfini çıkar bence.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kestiğim günden beri pek bi sıcak olmadı. Ama sıcakta işkence gibi olucağına eminim.

      Sil
  4. Ben de koronadan cesaret alıp kısa kestirdim saçlarımı gerçi martta kestirdiğim için şu an epey uzamış durumdalar :) Kakül kestirmek koronada bile olsa cesaret istiyor bence :) Benim alnım dar bir de kestirsem ne olur düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kıvırcık olarak kahkül kestirmiştim zamanında :) bi tek bana göre olmuştu, ben hariç kimse beğenemedi, halbuki çok da güzel duran kıvırcıklar var iddia ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftan gördüğüm kadarıyla çok hoş kıvırcıklarınız var. Eminim kahkülde çok güzel olmuştur.😊

      Sil
  6. heey sana bahçede güzel günler dilerim oh ne güzeeel dengesiz saçlııııı :)

    YanıtlaSil
  7. küçükken ben de kahkülümü kesmiştim, ama çok kısa kesmişim, dikilip kaldılar öyle. uzamaları da zaman aldı, öyle gezmiştim ortada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz tedbirli yaklastık. Yavaş yavaş alıştıra alıştıra kestik. :)

      Sil
  8. Korona günlerinde herkesin bir kuaförlük anısı olmuş ilerde anlatacağı, bende 3 numara yaptırmıştım eşime :)

    YanıtlaSil
  9. Kısa kakul saçlar,koronasavar haline geldi sanki..😊

    YanıtlaSil
  10. Evet yakışana çok yakışıyor. Bana da geldi bi cesaret :)

    YanıtlaSil