24 Haziran 2020 Çarşamba

Kitap Alışverişim #1



Cumartesi günü geç vakitte İdefix'den kitap alışverişi yaptım. Salı günü elime ulaştı. İdefix'den daha önce de alışveriş yapmış hiç bir sıkıntı yaşamamıştım. Şimdi de yaşamadım. Aradığım kitapların hepsini birara da bulunca burayı tercih ettim. Sizinle de paylaş istedim. Bakalım neler almışım.

Derin Mavi - Deep Tone : Sevgili Deeptone'u bana yazdığı ilk yorumdan beri çok seviyorum. Kendisi çok düşunceli, naif, iyi yürekli, çok da yardımsever biri. Keşke daha önce tanısaydım. Eee böyle düşündükten sonra kitabını almasam olmazdı. Bol şiirli, bol öykülü bir kitap Derin Mavi. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Solmayan Ümit - Sibel Yıldız : Sevgili Yıldız'ın 17 öyküden oluşan kitabı. Hatta bir öyküsünü (Muhterem Bey) blogunda da paylaştı. Bu öyküyü sevdiğim gibi diğerlerini de seveceğimi düşünüyorum. Ve bu kitabı en özel kılan şey gelirinin Darüsşafaka'ya bağışlanıcak olması.

İncir Kuşları- Sinan Akyüz (10,43 tl) :
Okuyan arkadaşlarımın hepsinin çok beğendiği Bosna katliamında iki gençin hikayesini anlatan bir kitap.

Fedailerin Kalesi Alamut - Vladimir Bartol (25,35 tl) : Kendini peygamber ilan denen Hasan Sabbah'ı anlatan bir kitap. Sürükleyici tarihi kitaplar okumasını çok severim. Bakalım bunu sevicek miyim ?

Tarihçi - Elizabeth Kostova (14,90 tl) : Bu da Kazıklı Voyvoda nam-ı diğer Drakula'yı anlatıyor. Lise de tarih hocamdan duymuştum. O kadar uzun süredir biliyorum aslında. Ama almak bugüne nasip oldu.

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig (3,60 tl) : Modern Klasikler Dizisinden okumadığım çok fazla kitap var. Hepsini okumak gibi bir hedefim var. Bakalım hedefime ulaşabilecek miyim ?

İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali (6,18 tl) : Kürk Mantolu Madonna en sevdiğim kitaplar biri. Bundan ötürü yazarın her kitabını merak ediyorum.

Aşk'a Yolculuk Veysel Karani - Sinan Yağmur (16,80 tl) : Sinan Yağmur'un dilini çok seviyorum. İlk defa onun kitaplarını okurken güngür güngür ağladım. Benim için özel bir yeri var. Bu kitabını da merak ediyorum. Versel Karani'yi okurken de ağlar mıyım acaba ? (Aslında film izlerken, kitap okurken pek ağlamam ama...)

Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız ya da merak ettikleriniz var mı ?? 

Cevaplarınızı merak ediyorum benimle paylaşmayı unutmayın. Hoşçakalın...


31 yorum:

  1. ooooooo iyi alışveriş hihi. alamut u okudum, çok ilginçli yaaa, zweig ın kitabını okudum, draculayı biliyom da tarihini bilmiyodum, kostova aklımda olsun, oleey sibel yıldız ne çabul almışsın, sinan akyüz başka bişiyini okuduydum, sinan yağmur tanımıyom çok ağladın ha bakayım ona :) ali nin bütün kitaplarını okuycam ben de inşallah :) ay biliyon zaten ben de seni çok seviyom, çevremizde en sevdiklerimdensin zateen, teşekkür ederiim yaaa :) fotiyi de kopyaladım, bloga ve instaya koyarım sonraaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa asıl ben teşekkür ederim. 😍😍

      Sil
    2. Mutluluğumu, heyecanımı, emeğimi, amacımı paylaşan sevgili kardeşlerim, çok teşekkür ederim size çoookkkkk :))

      Sil
  2. ay baksanaaa, sen sürprizim var demeden gelip okumuştum, sonra da gidip yıldıza dediim, orda yorumunu gördüüm, sonra bloguma döndüüm, sen demişsin sürpriz diye oleeey hoş tesadüf olduuuu şekerlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook hızlısın hem çoookk...
      Olsun olsun güzel bir tesadüf oldu. :))

      Sil
  3. Alamut harika bir kitap yarıdayım inşaallah bitireceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa denk gelmiş ben de her birini okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  4. Yaaaa ne tatlısınız siz ikiniz, sevgili Yankım ve Gölgem, Sevgili Deep :)).

    Blogda kendi kitabımı görmek, hem de çok değerli yazarların kitaplarının arasında görmek ne kadar güzel bir duygu, ne büyük bir saadet oldu benim için anlatamam Yankımmmmmmmmmmmmm. Çok çok teşekkür ederim; okumayı çok seven, hem ihtiyaç sahibi çocuklarımıza, hem de yolun daha çok başında olan bir yazara destek olmaya çalışan her iki arkadaşıma da. İyi ki varsınız.

    Yankımcığım okuduktan sonra düşüncelerini paylaşırsan çok memnun olurum. Yazı konusu yap demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın. İletişim için "tneyzen.6152@gmail.com" adresini de kullanabilrsin.

    Sinan Yağmur'un Aşkın Gözyaşları serisini severek okumuştum. Sabahattin Ali keza, her kitabı okunası. İyi okumalar diliyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben bir blog arkadaşıma destek olduğum ve hem de bunu yaparken ihtiyaç sahibi çocuklara yardım edebildiğim için çok mutlu oldum. :)
      En kısa zaman da okuyup blogumda da paylaşmayı düşünüyorum. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim :)
    Okudukça yazmak istiyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Sinan Akyüz ve Deep Tone'u çok merak ettim. :)) alışveriş listeme ekliyim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum yakın bir zaman da ikisini de okumayı düşünüyorum. :))

      Sil
  7. ben sadece Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig okudum ve sevdim , diyerlerinin yorumlarını senden bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler..
      Ben de okudukça yorumlayama çalışıcam :))

      Sil
  8. Benim yorum halen gelmemiş o zaman? Öğle saatleri gibi yazmış, Alamut'tan bahsetmiştim. İlginç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Neden öyle oldu ki?? Sizden hiç bir yorum gelmedi. Merak etim şimdi Alamut ile ilgili ne yazdınız.

      Sil
  9. Mutlu seçtiğiniz sekiz kitap okuma. Tüm kitapların ilginç hikayeler olduğu anlaşılıyor.

    Endonezya selamlar.

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzel kitapları seçmişsin. Birkaç tane fikir belirtmeden edemeyeceğim :) İncir Kuşları'nı çok fazla duyuyorum ama henüz okuma şerefine nail olamadım ama listemde. Senin yorumunu da bekliyorum. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu da çok sevdiğim kitaplardan biriydi. İçimizdeki Şeytan kitabı da okuduğum dönemde beni biraz sıkmıştı bir ara tekrar okusam iyi olacak :) Diğer kitaplar hakkında hiçbir fikrim yok ama yorumlarını merakla bekliyorum hepsini keyifle okuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların için teşekkür ederim. :) Okudukça fikirlerimi de paylaşmak istiyorum :)

      Sil
    2. O zaman merakla bekliyorum fikirlerini :)

      Sil
  11. incir kuşlarını ve bilinmeyen bir kadının mektubunu okudum. sinan yağmur bende severim. Sinan akyüzün meyra isimli kitabını da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  12. Yaa ne güzel kitap alışverişini çok severim odamı kitaplarla doldurdum sınav zamanı okyyamadım da, hepsi beni bekliyor. :) Ziyarete daha önce gelecektim ama sınavlardan gelemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya olsun umarım sınavların iyi geçmiştir. 😊 Ben de severim kitapla doldurmayı odamı 😀😀

      Sil
  13. Çok güzel kitaplar almışsınız. Ben daha önce hiç İdefix'ten alışveriş yapmadım bana biraz pahalı gibi geliyor. :)

    İçimizdeki Şeytan çokk güzeldi. Sabahattin Ali'nin kalemini çok beğeniyorum. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, herkesin öve öve bitiremediği benimse okurken çok zorlandığım bir kitap olmuştu. Zweig kitap konularını beğeniyorum ama okurken biraz sıkılıyorum açıkçası...

    Keyifli okumalar dilerimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların için çok teşekkür ederim :)
      Evet idefix bazen pahalı olabiliyor. Almak istediklerimiz diğer sitelerle karşılaştırdım hepsini de birara da burada bulunca tercih etmiş oldum :)

      Sil
  14. Hayırlı olsun kitapların, hiçbirini okumadım ama Derin Mavi incelemen başt aolmak üzere hepsini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküler. Derin Maviyi okudum. 3 izlenen 1 okunan yazımda kısacık bahsetmiştim. :)

      Sil