18 Haziran 2020 Perşembe

Yeni Mi Normal Biz Zaten Anormal!!



Nursedacik çok güzel bir mim başlatmış Sevgili Kübra Nur (elhasıl) da beni bu mime mimlemiş. İlk defa da böyle bireysel olarak mimlenmiş oldum. Kendisine çok teşekkür ederim. Çok da hoş bir ismi varmış bu mimin. Hadi başlayım sorulara.

1. Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?
Aslında bu süreçte izlemek, okumak, yapmak istediğim çok fazla şey vardı ama yaptım mı? Tabi ki hayır. Aşırı istikrarlıyım çünkü (!) Genel olarak kpss çalışarak, biraz da okul ödevlerim ve derslerimle uğraşarak geçirdim. Kardeşimle bol bol itişmeli kakışmalı bir süreç oldu. Napalım canımız sıkıldıkça evde biribirimize sataştık. Ve bi de yıllar sonra yeniden bir blog açtım. Hızımı alamayıp 2.yi şuan ziyeret etmekte olduğun blogu açtım. Ve şuan burdan devam ediyorum.

2. Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?

Maskeli, sosyal mesafeli bir süreç. Bu yeni normal. Aslında pek de normal sayılmaz. Ama bir yandan da iyi bir kısmı var İnsanlar el yıkamayı, temizliği, hijyen kurallarını da öğrenmiş oldu.

3. Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?

Genel olarak zaten kendimi hep bi anormal bulurum. Bi bakmışsın çok mutluyum bi bakmışsın çok mutsuzum. Ruh halim çok çabuk değişir. Bu corona süreci bu çabuk değişen ruh halimle birleşince beni zorladı açıkcası. Tabi bi de tuhaf tuhaf takıntılarım da yok değil. Şimdi anlat anlat bitmez bu takıntıları. Mesela aklım da eğer bişey varsa onu yapmadan asla duramam. Sürekli o şeyi düşünürüm. Uykularıma bile girer. Böyle yazınca da garip oldu sanki. Corona sayesinde oluşan belirsizlik ortamıyla bi tık artmış olabilir. Ama hastalık düzeyin de değil tabi merak etmeyin.

4. Gezmelere başlanmalı mı,ilk nereye gitmek istersiniz?

Bence başlanmamalı diye düşünüyorum. Düşüncelerimle çok çelişki bir harekette bulunuyorum şuan çünkü biz anneannem ve dedemin yanına köye geldik. Ama bi yandan da buna ihtiyaçımız vardı. Çünkü bu corona bellası kolay kolay biticek gibi değil. Zaten buraya gelmemizin kimseye bir zararı olacağını düşünmüyorum. Ailecek bahçelerde bir kaç gün vakit geçirmiş olucaz.

5. Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?

Herhangi bir aşı bulunmadan, bu virüs mutasyon geçirerek zararsız hale gelmeden ya da herkes bağışıklık kazanmadığı sürece tamamen normale dönebileceğimizi düşünmüyorum.

Evet bu mim de böyleydi. Umarım beğenmişsiniz. 


23 yorum:

  1. Amerikalı bilim adamları bu durum sona erse bile eskisi gibi normale dönmenin pek mümkün olmadığını söylemişler. Normal tabiri bile değişti artık.. Yanıtlarına katılarak ve keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes farklı bir şey söylüyor. Bakalım yaşayıp görücez artık :)

      Sil
  2. Bende sizin yazdıklarınıza katılıyorum aşı ve ilaç bulunmadığı sürece normalleşemiyeceğiz.

    YanıtlaSil
  3. Ben de biraz daha dursaydım herhalde rekor doğru giderdim. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş, çok beğendim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. "İnsanlar el yıkamayı, temizliği, hijyen kurallarını da öğrenmiş oldu." o kadar doğru ki yaaa!!! İyi oldu bu açıdan. Bir de ne iyi ettiniz köye gitmekle. Şehirde hiç çekilecek çile değil. Ben İstanbul'u çok seviyorum doğduğum büyüdüğüm yer ama bu süreç bana daha sakin bir yer olsa nasıl olurdu dedirtti.

    Teşekkürler yazdığın için ellerine sağlık *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Sen mimlersin de ben yazmaz mıyım ?
      Evet insan sakin bir ortam istiyor.

      Sil
  6. Bu süreçte insanlar neye inanacağını şaşırdı doğrusu.

    YanıtlaSil
  7. Köye gitmek şahane olmuş... Biraz açık hava iyi gelecektir eminim ♥

    YanıtlaSil
  8. ah ne güzel bütün yazı bahçede geçir yaaa :) kardeşinle çekişmelerinizi hep anlat seviyom beeen :) hıhım hızlı blogçu oldun seen hihi, hem de en çok blog gezensin kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 4 günlüğüne geldik. Gitme vakti geldi bile :) Anlatırım bol bol :) Yok bu aralar pek gezemiyorum ilk zamanlar geziyodum da :)

      Sil
  9. Ortak yönümüz.

    "Genel olarak kpss çalışarak,"

    Çok kötü bir durum

    YanıtlaSil
  10. benimde kardeşlerimle , itiş kakış , tekme tokat ve bolca kavga gürültüyle geçti ahahhaaha :D
    evet aşı bulunmadan normale geçemiycez gibi ama dünya sağlık örgütü de aşı bulunamayabilir diye açıklama yapmış , moraller sıfır :( virüs mutasyon geçirsin diye ömür çürüteceğiz galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa öyle mi?? Artık takip etmiyorum haberleri içimi karartıyor. :( Güzel dilekler dileyelim öyle olsun yapacak başka bi şey kalmadı artık..

      Sil
  11. YAA yazınızı yeni gördüm. mimi başlatan biri olarak çok keyif alarak okudum ,az da olsa sosyalleşmeye başlamaın mutluluğu her yanımı sarmalıyor şuan !ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun :) Tedbirler ölçüsünde başladı sosyalleşmeler tabi :))

      Sil