20 Temmuz 2020 Pazartesi

[Chester Bennington] Temmuz Müzik Listem || 2020



Temmuz müzik listemi biraz öne aldım bu ay. Çünkü bugün 20 Temmuz, en sevdiğim gruplardan Linkin Park'ın solisti Chester Bennington'ın 3 yıl önce aramızdan ayrıldığı gün. Onu bu vesileyle anmak istedim. O yüzden grupun en sevdiğim birkaç şarkılarıyla başlamak istiyorum listeme.

# Linkin Park - From The Inside


# Linkin Park - In the End


# Linkin Park - Numb


# Linkin Park - Good Goodbye


Halsey'in genel olarak tüm şarkılarını seviyorum. Bu da yeni şarkısı.
# Halsey, Marshmello - Be Kind


Halsey'in dönüp dönüp dinlediğim bir kaç şarkını ekliyorum bu ay ki listeme.
# Halsey - Strangers ft Lauren Jauregui


# Halsey - Heaven In Hiding


Şeytan Geçiti filmin son sahnesindeki şarkıydı. 
# Oh Boy Less Mecs - Unrest


Bir arkadaşın önerisiydi. Bu grubu çok sevdim son zamanların favorisi oldu. 
# Shinedown - Monsters


Bu ay birden aklıma gelenlerden bu da.
# Lorde - Green Light


34 yorum:

  1. Listede bana göre bir şey yok :) Bir kaç tanede türk pop ve türk rock olsaydı keşke :(

    YanıtlaSil
  2. Linkin Park'ı ben de severim. Solistin ölüm yıldönümünde böyle bir yazı çok anlamlı olmuş. Toprağı bol olsun. Sırayla bütün parçaları dinleyeceğim. Güne Linkin Park'la başlamış oldum, güzel oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güne başkalar, bitiriken her zaman iyi gider Linkin Park..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet olabilirdi ama benim pek dinlediğim bir sanatçı değil.

      Sil
  4. Listede bildiğim bir parça yok ama ilk parçanın beatını bir yerli parçada duydum sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerli bir parçada.. bilemedim. Aklınıza gelirse benimle de paylaşın. Merak ettim.

      Sil
    2. Geçen üzerine düşündüm bir türlü hatırlayamadım ya da sadece benzerlik var ama bu arada parçayı dinle dinle bağımlılık gibi oldu :)

      Sil
    3. Olabilir.. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  5. Daha önce senden müzik keşfettiğimden beri liselerini daha bir dikkatle inceliyorum bunların arasından da seveceğim şeyler çıkar dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim fikirlerimi önemsediğin için

      Sil
  6. Çok iyileeeeer müzik ruha iyi gelir 🌸

    YanıtlaSil
  7. Sevdiğim şarkılar birini yeni duydum onu açtım dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. heyooo, linkin, halsey ve diğerlerii saoool, dinlerim veeee yeni müzik seçkisi yazıma koyarım kiiiii :) senin müzikler hep güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de seviyorum senin müzik seçkini :)

      Sil
  9. Halsey 'i bilmiyordum şimdi dinledim ne güzelmiş :)
    Sayende yeni şeyler keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  10. Bu aralar çok yabancı şarkı dinliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  11. Linkin Park - In The End, Numb en sevdiğim şarkılardan, bilmediklerime de bakayım :D

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederiz Yankım ☺️🌷🤚🙏

    YanıtlaSil
  13. Linkin Park bana lise yıllarımı hatırlatır. Gifi de çok beğendim :D. Keşke öyle gitmeseydi :(

    YanıtlaSil